Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Oddając produkt do naszego serwisu macie Państwo pewność, że zostanie naprawiony solidnie i na czas.Prosimy Państwa o zapoznanie się z poszczególnymi etapami procesu oraz prawidłowego przygotowania zgłoszenia serwisowego celem uniknięcia opóźnień związanych z realizacją Państwa zlecenia.
KROK 1
Prosimy wypełnić zlecenie naprawy – zgłoszenia serwisowego za pomocą formularza znajdującego się na naszej stronie (prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z danymi znajdującymi się w formularzu elektronicznym celem prawidłowego przygotowania korespondencji e-mail niezbędnej dla uniknięcia ewentualnych opóźnień w realizacji Państwa zlecenia).
KROK 2
W e-mailu zwrotnym otrzymają Państwo informacje o przyjęciu zgłoszenia serwisowego przez nasz dział techniczny oraz w przypadku dodatkowych pytań, pracownicy serwisu skontaktują się z Państwem e-mail bądź telefonicznie.
KROK 3
Kolejny e-mail będzie zawierał szczegółowe informacje dotyczące procedury przesłania towaru do naszego serwisu.
KROK 4
Na wskazany przez Państwa e-mail będą przesyłane informacje dotyczące etapu realizacji zlecenia serwisowego aż do momentu końcowego procesu – wysłania naprawionego towaru na adres wskazany przez Państwa.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kierowanie korespondencji drogą elektroniczną na adres: info@chicco-service.pl
UWAGA: wszelkie zgłoszenia telefoniczne nie będą realizowane i rozpatrywane. Prosimy pamiętać, że kontakt telefoniczny z naszym serwisem ma charakter jedynie informacyjny w przypadku pytań dotyczących serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Ze względu na rodzaj napraw i usług świadczonych przez nasz serwis mogą zostać Państwo poproszeni o przesłanie dokumentacji fotograficznej (zdjęć) drogą e-mail celem dokonania pierwszej diagnostyki zgłoszenia przez pracowników działu technicznego.